December 10, 2012

Some more Christmas gifts ideas and a Christmas song!


Hello Zazzlers and friends!
Just a few lines to invite you to check some more Christmas Gifts suggestions from my friends at Zazzle Affiliate Junction Group. But, today, I bring you an unusual Christmas song from Deolinda. You will not the traditional Christmas message in this song. I am translating the lyrics for you!

Deolinda - Quando Chega o Natal! 

Diz-me lá porque é que tu só te lembras de mim quando chega o Natal?
Porque é que só nesta quadra é que tu reparas se eu estou bem ou mal?
Diz-me lá onde é que paras o resto do ano?
Eu preciso mais de ti do que te vais lembrando!

Diz-me lá porque é que tu não me envias postais durante o ano inteiro?
Diz-me lá por que razão é que não me dás prendas sem ter um pretexto?
Diz-me lá o que te move uma vez por ano?
Eu preciso mais de ti do que te vais lembrando!

Diz-me lá que gratidão é que esperas de mim apenas por um dia?
Eu que espero o ano inteiro e que tanto anseio a tua companhia!
Hoje reformulo os votos e o meu desejo.
Eu preciso mais de ti do que te vais lembrando!

Um Feliz Natal, não hoje mas o ano inteiro!

*

Deolinda - When Christmas arrives!

Tell me why you only remember me when it's Christmas?
Why only on this season is that you notice if I'm fine or down?
Tell me where do you hang for the rest of the year?
I need you more than are you remember me!

Tell me  why don't you send me cards the year round?
Tell me why not giving me gifts without an excuse?
Tell me what moves  you once a year?
I need you more than you  remember me!

Tell me what gratitude you can expect from me for just one day?
The one that waits the year round, yearning for your company!
Today I rephrase my vows and my desire.
I need you more than you remember me!

A Merry Christmas, not just today but all year long!









View other Christmas Cards




View other Christmas Cards








Browse more Vintage Cards








Make custom photo pendants at Zazzle. 




Check out additional iPhone 5 cases at Zazzle 




View other Healing Binders








Make your own custom mousepad at zazzle.com. 




See more puzzles




Browse other Classrooms Stickers




Put your favorite photo on a mug.

No comments:

Post a Comment

Thank you very much for visiting A Portuguese Love. Come back soon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...